Upravljanje družbenih omrežij

LISA HORN

Vse, kar objavite na družbenih omrežjih, vpliva na vašo blagovno znamko. Kako torej želite, da vas drugi vidijo?

Vedno korak pred konkurenco.

»Če te ni na Facebooku, potem ne obstajaš.«

 

Prežvečena fraza, ki pa v sebi nosi veliko resnice. Spremljanje družbenih omrežij je postalo popolnoma samoumevno. Kot potreba po hrani ali spanju. Gre za nekaj, kar je preprosto postalo nepogrešljiv del naših življenj in vsakdana nasploh.

 

Ravno zaradi tega je potreba po prisotnosti na poslovnem profilu zelo velika in neizbežna. Pa naj bo to na družbenem omrežju Facebook, LinkedIn, Vkontakte ali Instagram. Izbira kanala je odvisna od vaše dejavnosti in tega, na katerem izmed družabnih omrežij se nahaja vaša ciljna publika.

 

Vsem pa je skupno to, da mora biti komunikacija strateško naravnana in ažurna. Kot zanimivost – kar 80 % vseh, ki vam na družbenih omrežjih pošljejo sporočilo, pričakuje odgovor v roku ene ure! Upravljanje družbenih omrežij je tako postalo precej zahtevno, za spremljanje vseh metrik in analiz pa je potrebnega veliko znanja in časa.

Brez strategije ne gre!
Upravljanje Facebook strani

Upravljanje FB profila

Linkedin profil upravljanje

Upravljanje LinkedIn profila

Upravljanje IG profila

Upravljanje Instagram profila

Upravljanje YouTube profila

Upravljanje YouTube profila

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti

Kadar obiščete kakšno spletno stran se v večini primerov na vaš računalnik naložijo majhne datoteke imenovane piškotki. Spodaj lahko vklopite ali izklopite katere piškotke dovolite.

Ti piškotki so potrebni za pravilno delovanje strani in jih ni mogoče izklopiti.

Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično zahtevane piškotke
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Zavrni
Sprejmi