E-mail marketing

ZA VAŠE PODJETJE
KONFUCIJ

Povej mi in bom pozabil, pokaži mi in si bom zapomnil, vključi me in bom razumel.

Zanimivosti o email marketingu.
E-mail marketing

E-mail marketing uporablja več kot 80 % B2B in B2C usmerjenih podjetij.

Povrnitev investicije marketinga

Če je e-mail marketing izveden pravilno in strokovno, je povprečni ROI (Return-On-Investement) lahko kar 1:38.

Email marketing personalizacija

Personalizirani e-maili imajo 26 % višjo branost kot tisti, ki to niso.

Email klik

Eden od treh klikov na e-mail se zgodi na mobilni napravi.

Email marketing

E-mail uporablja 92 % odraslih. Od tega 61 % na dnevni bazi.

Email oglaševanje

Dnevno ljudje pošljemo skoraj 2 milijardi mailov. Od tega jih je nekaj več kot polovica poslovnih.

Kako se lotimo email marketinga?

1. Definiramo cilje.
2. Izberemo primerno orodje za pošiljanje.
3. Pripravimo kakovostne in relevantne vsebine.
4. Pregledamo in uredimo baze kontaktov.
5. Pripravimo grafično zasnovo e-maila.
6. Postavimo e-mail v izbranem orodju za pošiljanje.

7. Pošljemo.

8. Pripravimo analizo pošiljanja in poročilo z vključenimi predlogi za izboljšave.