E-mail marketing: 5 subjectov sporočil, na katere boste želeli klikniti!

E-mail marketing: 5 subjectov sporočil, na katere boste želeli klikniti!

E-mail-marketing-5-subjectov-sporočil-na-katere-boste-želeli-klikniti

Izvajate e-mail marketing? Potem zagotovo vsakič znova bijete bitko, kako doseči čim večje število odprtih sporočil. Četudi je sporočilo odlično pripravljeno in ima najboljšo vsebino ter top grafike, vam to nič ne pomaga, če ga prejemniki niti ne odprejo.

Če gledam po sebi, dnevno prejmem zelo veliko sporočil na svoj e-naslov – od raznih kuponov do novosti … in običajno jih samo poklikam ter izbrišem. Izjemo naredim samo v enem primeru – če ima sporočilo RES DOBER SUBJECT. Pri e-mail marketing je subject namreč vse – kot je pomemben prvi vtis na zmenku, je pomemben tudi naslov sporočila, ki ga pošljete. Če tega, kar želite pokazati, ne boste že na začetku predstavili dobro, druge možnosti ne bo – ne pri zmenku kot tudi ne pri odpiranju e-sporočila ?.

Glede na raziskavo, ki je bila izvedena, so na vrhu seznama največkrat klikani subjecti naslednji:  

1Tisti, ki sporočajo nujnost

Primer: »O-o, samo še tri ure preden poteče kupon za 20 % znižanje!« »Ne pozabi! Zadnji rok za ugodno prijavo je jutri.« Pri prejemniku vzbudimo nujnost – če zamudijo, povratka ni. S tem, ko jih časovno omejimo, jih »prisilimo« v takojšnjo akcijo.  

2Tisti, ki vzpodbujajo radovednost

Primer: »Tako se je njena koža izboljšala po uporabi izdelka!« »Če nisi pripravljen na spremembo, potem raje ne odpiraj tega sporočila.« Če se odločite za takšen naslov bodite pozorni na to, da bo naslovu sledila vsebina, ki bo potešila radovednost in bralca ne bo pustila ravnodušnega. V nasprotnem primeru se boste zagotovo znašli na black listi ali pa si boste prislužili kakšno novo odjavo od prejemanja.  

3Tisti, ki so personalizirani

Primer: »Štajerci, pozor. Ta vikend v Maribor prihaja najbolj zaželjen moški na svetu!« Naslov se naj nanaša direktno na osebo, kateri je sporočilo namenjeno, saj niti dva prejemnika nista enaka. Sporočilo je lahko personalizirano na različne načine – lahko uporabite prejemnikovo ime, ali ga pesronalizirate glede na to od koder prihaja, s čim se ukvarja … Možnosti j več.  

4Tisti, ki vsebujejo sezname

Primeri: »9 dejstev o družbenih omrežjih« »5 subjectov sporočil, na katere boste želeli klikniti« Ljudje imamo radi sezname, še raje bralci oziroma prejemniki e-sporočil. Vedo namreč, da bodo dobili priročne povzetke in ne vse možne »solate«. Vedo, da bodo do informacij, ki jih potrebujejo, lahko prišli na hiter preprost način. Tudi naslov tega bloga je pravzaprav takšen ?.  

5Tisti, ki vsebujejo nasvete

Primer: »Kako izbrati popolno darilo za Božič?« Takšni naslovi so priljubljeni zato, ker prejemnikom obljubljajo, da bodo dobili odgovore na vprašanja. Vi ste tisti, ki svoje stranke najbolj poznate, zato boste točno vedeli, kaj jim v subjectu obljubiti.  

 

!POMEMBNO!

Če izvajate e-mail marketing oziroma pošiljate e-sporočila bodite pozorni, da se njihova vsebina dejansko navezuje na subject in da ta ne obljublja nekaj drugega, kot pa je zapisano v sporočilu. Naslovi naj bodo vedno kratki in jedrnati, manj kot 50 znakov, saj več kot 70 % ljudi e-sporočila odpre na mobilnem telefonu. Prav tako ne bo nič narobe, če boste vanj dodali kakšnega emotikona. Raziskave celo kažejo, da so takšna sporočila pogosteje odprta. Eden pomembnejših vidikov je tudi čas pošiljanja e-sporočila. Dobro premislite, komu je sporočilo namenjeno in kaj želite z njim doseči, nato pa izberite čas, za katerega menite, da bo prejemnikom najbolj ustrezal.

Vabljeni, da si prebrete tudi članek z naslovom E-mail marketing za vaše podjetje

Oddajte komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen.