Email marketing za vaše podjetje.

Email marketing za vaše podjetje.

Pošiljanje emailov za promocijo podjetja, produktov ali storitev

Če ste skozi leta poslovanja pridno in pravilno shranjevali email naslove, potem imate zdaj zelo dragoceno bazo, četudi se tega v tem trenutku morda še ne zavedate. Email marketing je vse bolj pomemben način promocije podjetja in produktov oziroma storitev, obenem pa velja za enega najcenejših in najbolj enostavnih načinov, kako (ponovno) priti do obstoječih kupcev ali pa se predstaviti potencialnim.

 

Kvantiteta ali kvaliteta?

Absolutno kvaliteta. Pri email marketingu velikost baze email naslovov ne pomeni nič, če so to kontakti, ki niso kakovostni. Iz naših izkušenj so manj kakovostni email naslovi običajno tisti, ki so pridobljeni skozi nagradne igre in tisti, ki jih ste jih kupili – kar se pri nas mimogrede da in je popolnoma zakonito. Tudi stare baze, ki jih imate, običajno niso najboljše, saj ljudje skozi čas zamenjajo email naslove. Da bo baza dovolj kakovostna in čim bolj aktualna je pomembno, da jo vsake toliko časa pregledamo in osvežimo.  

Segmentacija kontaktov

Predstavljajte si, da imate bazo, ki vsebuje 30.000 email naslovov. Dejstvo je, da teh 30.000 ljudi nikakor ne more zanimati enaka tematika in da nimajo vsi enakih vprašanj ali težav. Zato je pomembno, da teh kontaktov ne mečete v isti koš, temveč, da jih pametno segmentirate in temu primerno nato pripravite tudi vsebino. Predlagamo vam, da baze segmentirate glede na podatke in informacije, ki jih imate. V primeru, da recimo prodajate ogrevalne sisteme – kakšen ogrevalni sistem ima stranka, kdaj ga je kupila, … Ali pa za kakšnega se je zanimala in kdaj. Lahko pa kontakte razdelite čisto demografsko – spol, starost, lokacija od koder prihajajo, … To je odvisno samo od vas in vaših potreb ter želj.  

Vsebina je kraljica

Zdaj imate bazo, ki ni samo kakovostna temveč tudi primerno segmentirana, zato se lahko lotite naslednjega koraka, ki ga predstavlja priprava primerne vsebine. Namreč, generična vsebina nekomu, ki želi podrobnejše informacije ali nasvete, ne bo predstavljala nobene dodane vrednosti, zato bo mailing prepoznal kot balast in se bo slej kot prej odjavil od prejemanja takšnih novic. Če ponovno uporabimo primer podjetja, ki se ukvarja s prodajo ogrevalnih sistemov – nekdo, ki je kupil kotel na biomaso, pred novo ogrevalno sezono po vsej verjetnosti razmišlja o njegovem čiščenju in pripravi na novo sezono, nekoga, ki pa je pri nas kupil invertersko toplotno črpalko pa lahko v času, ko se temperature začnejo dvigati in ko se bliža poletje izobrazimo, kako lahko to toplotno črpalko izkoristi tudi za ohlajanje doma in podobno.

Pomembno je, da se postavimo v kožo kupca in razmišljamo, kaj jih zanima, kaj potrebujejo. Sedaj verjetno tudi že razumete, zakaj je segmentacija kontaktov tako zelo pomembna.

Pošiljanje in analiza

Ko se odločite, da je vsebina dovolj kakovostna, da je mailing primerno grafično opremljen in da je vse na svojem mestu, potem lahko mailing pošljete na izbrano bazo. Večina orodij za pošiljanje mailinga po izvedeni aktivnosti omogoča podrobnejšo analizo posamezne kampanje. Tako lahko preverite:

 

  • Koliko in kateri kontakti so dejansko odprli mailing.
  • Kolikokrat so ga odprli.
  • Kaj je posameznika najbolj zanimalo – katera novica, kaj je največkrat kliknil znotraj mailinga in kolikokrat.​
  • Od kod kontakt prihaja oziroma kje se je nahajal, ko je odprl mailing.

 

S temi podatki boste svoje kontakte še bolje spoznali, pridobljene informacije pa vam bodo pomagale pri pripravi naslednjih mailingov, ki jih boste pošiljali na bazo. Tako bodo lahko posameznikom, ki jih bodo prebirali bolj prilagojeni, vi pa si boste s tem posledično povečali avtoriteto in nastopili kot strokovnjak na svojem področju.

 

P. S. V naslednjem blogu, vezanem na email marketing za vas pripravljamo case study zadnje kampanje, ki smo jo izvedli.

 

Spoiler alert: rezultati so bili odlični, naročnik pa zelo, zelo zadovoljen ?.

Leave A Comment

Your email address will not be published.