Facebook oglaševanje – 4 nasveti, ki jih ne smete spregledati

Facebook oglaševanje – 4 nasveti, ki jih ne smete spregledati

facebook-oglasevanje

Facebook je ena izmed najbolj popularnih družbenih omrežij, že dolgo pa se ne uporablja več samo za zabavo, ampak ponuja pomembne poslovne priložnosti. Facebook oglaševanje je v zadnjih letih postalo zelo razširjeno, zanj se odloča vedno več podjetnikov, saj prinaša odlične rezultate. Ključno pri tem je, da se zavedamo kako deluje in kako pripraviti dobre Facebook oglase. V nadaljevanju preverite nekaj naših nasvetov za oglaševanje na Facebooku za začetnike in tudi najboljše prakse za oglaševanje na Facebooku.

facebook stran prikazana na na zaslonu prenosnega računalnika

Ali se Facebook oglaševanje splača?

Če je bilo še pred nekaj leti organski doseg čisto preprosto doseči, se je od leta 2018 Facebookov algoritem tako spremenil, da določena objava organsko doseže le okoli 6,4 % vseh oboževalcev strani. Objavam podjetij in blagovnih znamk je namenjenega vse manj prostora, Facebook je namreč začel dajati prednost objavam naših družin, prijateljev in skupin, v katere smo vključeni. To je podatek, ki vam daje zeleno luč, da tudi vi začnete z oglaševanjem na Facebooku.

Kako začeti z oglaševanjem na Facebooku?

Da lahko z oglaševanjem sploh začnete najprej potrebujete račun za Facebook. Znotraj računa nato ustvarite Facebook stran za vaše podjetje ali organizacijo. Obvezno morate izpolniti vse podatke in informacije, dodati prikazno in naslovno sliko in pripraviti kakšno zanimivo objavo, da bodo uporabniki, ki bodo vašo stran obiskali izvedeli kaj več o vas.

Ko imate urejeno in dodelano Facebook stran, naslednji korak predstavlja Facebook Business Manager, ki vam omogoča, da na enem mestu upravljate s Facebook stranmi, računi za oglaševanje, Facebook Pixlom, katalogi in tudi Instagram profilom, katerega lastnik je prav tako Facebook. Če še nimate ustvarjenega Facebook Managerja, ga morate ustvariti. Dodajte plačilno sredstvo, s katerim boste plačevali za oglaševanje. Ko je ta korak končan, dodate samo še vašo Facebook stran in Instagram profil in že ste pripravljeni na oglaševanje.

Kako pripraviti učinkovit Facebook oglas?

Zaradi vseh sprememb, vse večjega premika poslovanja na splet in zmanjšanega organskega dosega, so postali Facebook oglasi za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, povečanje prodaje, pridobivanje novih strank, nujni. Učinkoviti Facebook oglasi lahko pomembno pripomorejo k temu, da bo nekdo, ki je zainteresiran za našo ponudbo videl oglas in se odločil za nakup. Res pa je, da se velikokrat, predvsem na začetku srečamo s Facebook oglasi, ki ne prinašajo rezultatov. V nadaljevanju vam predstavljamo par nasvetov, kako se temu izogniti in pripraviti vrhunske Facebook oglase.

Nasveti za pripravo učinkovitih Facebook oglasov

1.Ciljna skupina

Preden se lotite priprave oglasov, najprej pomislite kdo so ljudje, za katere obstaja največja verjetnost, da bodo postali vaše stranke in se odločili za nakup. Tudi če si za to vzamete malo več časa, vam bo na koncu zagotovilo dobiček. Za razliko od oglaševanju na Googlu, na Facebooku ne moremo ciljati z določenimi ključnimi besedami. Kljub temu pa tudi Facebook ponuja številne možnosti izbire ciljne skupine.

Facebook ponuja tri možnosti za izbiro ciljne skupine:

a) Temeljne ciljne skupine – primerne za ciljanje potencialnih strank, ki še ne vedo za nas. Ciljno skupino lahko določimo na podlagi: lokacije, demografije, zanimanj, vedenj in povezav.

b) Ciljne skupine po meri – primerne za sodelovanje z uporabniki, ki so že pokazali interes, npr. so že obiskali vaše spletno mesto. Tu pridejo v poštev seznami kontaktov, obiskovalci spletnega mesta, uporabniki aplikacije.

c) »Lookalike« ali podobne ciljne skupine – primerne za doseganje ljudi, ki so podobni našim strankam. Z njimi lahko dosežemo ljudi, ki jih bo naša ponudba verjetno zanimala. Vse kar morate narediti je, da ustvarite občinstvo svojih obstoječih (potencialnih) strank in Facebook bo poskrbel, da boste svoje oglase prikazovali ljudem, ki imajo podobne interese.

2. Izbira ustrezne vrste Facebook oglasa

Obstaja kar nekaj vrst Facebook oglasov, zato se bomo v nadaljevanju osredotočili na najbolj učinkovite.

a) Oglasi s fotografijami

Oglasi s fotografijami so odlični za predstavitev vaših izdelkov potencialnim strankam. Tudi ustvarjanje je razmeroma hitro in preprosto. Pozorni morate biti na to, da je fotografija kakovostna in privlačna, ob tem pa imejte v misli tudi rek, da slika pove več kot 1000 besed. Pozorni morate biti tudi na dimenzije fotografij, ki jih uporabite, saj Facebook pogosto prilagaja obstoječe dimenzije in dodaja nove formate. Prepričajte, se da ste seznanjeni z najnovejšimi Facebookovimi kreativnimi specifikacijami in tehničnimi zahtevami.

Tukaj je še par nasvetov, ki jih je dobro upoštevati pri oglasih s fotografijami. Fotografije naj bodo preproste, brez ali z zelo majhno količino besedila. Če želite predstaviti izdelek, poudarite eno samo prednost. Uporabite zanimive postavitve, eksperimentirajte s perspektivo in poskusite nekaj drugačnega, nekaj, kar bo pritegnilo pozornost.

b) Oglasi z videoposnetkom

Video oglasi so odlični za prikaz naše ponudbe, poleg tega so za ogled privlačni in zanimivi. Z njimi lahko sporočite zelo veliko informacij. Pazite samo, da je video, ki ga pri tem uporabite dovolj kakovosten in da ni predolg.

c) Vrtiljak oglasi

 Oglasi z vrtiljakom so običajno med najbolj učinkovitimi.  Uporabni so še posebej v primerih, ko želite prikazati različne prednosti ali možnosti uporabe določenega izdelka ali prikazati več različnih izdelkov. V oglas z vrtiljakom lahko dodate do 10 slik ali videoposnetkov.

NewBike oglas z vrtiljakom na facebooku

d) Dinamični oglasi

Dinamični Facebook oglasi samodejno prikažejo izdelke ljudem, ki so pokazali zanimanje zanje, zato je izjemno pomembno, da imate na spletno stran nameščen Facebook piksel.

3. Uporabite samodejne umestitve

Ko je oglas pripravljen, razmislite kje želite, da se prikazuje. Na Facebooku ali Instagramu? V Messenger ali v viru novic? To je težka odločitev, če šele začenjate z oglaševanjem na Facebooku in nimate dovolj izkušenj s testiranjem različnih umestitev s svojo ciljno publiko.

Zato je vsaj na začetku priporočeno, da izberete možnost samodejne umestitve. Izberite to možnost in Facebook bo vaše oglase prikazoval na umestitvah, kjer bodo vaši oglasi najverjetneje uspešni.

prikaz samodejne umestitve na facebook strani

4. Kaj se morate vprašati, ko načrtujete proračun za oglaševanje na Facebooku?

 Ena izmed ključnih odločitev, ki jo moramo pri oglaševanju sprejeti in dobro premisliti je, koliko denarja bomo namenili oglaševanju. Pred tem moramo dobro premisliti o svojih ciljih oglaševanja. Premisliti morate kaj si pravzaprav z oglaševanjem želite doseči in oceniti število prodaj, potrebnih za doseganje ciljnih prihodkov. Šele potem boste lahko izračunali koliko proračuna lahko namenite oglasom na Facebooku. Če vas izračun proračuna skrbi, obstaja kar nekaj orodij ki vam bodo pomagala optimizirati porabo oglasov na Facebooku. Proračun lahko izračunate na hiter način, le najprej morate določiti svoje cilje.

In nazadnje še to, kar je pri vseh oglasih ključno: testirajte in preizkušajte različne oglase. Obstaja veliko dobrih nasvetov za pripravo učinkovitih oglasov, vendar ni nujno, da bo nekaj kar pri drugih deluje, delovalo tudi pri vas. V nekaterih primerih oglasov in ciljnih skupin bodo določeni oglasi bolj uspešni, v določenih manj. Preizkušajte različne vrste oglasov (A/B testi), različne ciljne skupine, besedila oglasov in primerjajte kateri oglasi za vas prinašajo boljše rezultate in jih po potrebi prilagodite.

Želimo vam uspešno in učinkovito oglaševanje na Facebooku, če z njim še niste začeli, je najboljše, da začnete že danes. V kolikor pri tem potrebujete pomoč se lahko obrnete na nas – Adeo marketinška agencija. Z veseljem vam bomo priskočili na pomoč, socialna omrežja so ena izmed strokovnih področij s katerimi se intenzivno ukvarjamo že več let.

Oddajte komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen.