Pisanje blogov

SYED FAIZAN

Cilj pisanja blogov ni zaslužek, temveč ostalim pomagati s svojim znanjem.

Pisanje blogov

Trn v peti marsikaterega posameznika, kaj šele podjetij. Pa vendar je zavedanje o pomembnosti pisanja blogov vse večje. Bloganje namreč postaja vse kaj drugega kot postranska stvar. Gre za tek na dolge proge, ki pa s pravilno izvedbo prinaša odlične rezultate.

Z blogom do povečanja uporabnikov
Zakaj pisati blog?
Več uporabnikov spletne strani

Povečanje obiska spletne strani

Ker boste tako povečali obisk svoje spletne strani. Organski, neplačan doseg in višanje pozicije na spletnih iskalnikih pa je nekaj, kar si vsi želimo.
Z dobro pripravljeno in kakovostno vsebino boste Googlu prirastli k srcu, zato vas bo nadgradil in porinil pred konkurenco. Ampak … Samo če bo vsebina res kakovostna, relevantna in strokovno pripravljena.

Zvišanje prepoznavnosti podjetja

Ustvarjanje avtoritete

Prav je, da daste svojemu podjetju oziroma blagovni znamki glas. S pripravo blogov boste naredili prostor za komunikacijo o novih izdelkih, storitvah, trendih, uporabniki, ki bodo iskali določene informacije, pa bodo v vas prepoznali strokovnjaka, ki točno ve, kako se streže stvari. To vam bo na dolgi rok prineslo zaupanje in prepoznavo.

Notranja komunikacija

Povečanje interakcije

Bloganje ustvarja dvosmerno komunikacijo in spodbuja interakcijo – s komentarji in povratnimi informacijami. Vaši uporabniki bodo postali bolj aktivni, vi pa boste dobili vpogled v to, kaj jih dejansko zanima in kaj potrebujejo.

Razporejanje obiskovalcev spletne strani

Segmentacija obiskovalcev

To je lahko odličen način, kako bolje spoznati ljudi, ki vas spremljajo. S pomočjo Google Analitike boste vedno na tekočem, kdo so vaši obiskovalci, katere dneve v tednu najraje prebirajo vaše misli in novosti … Pridobljene informacije bodo pripomogle k pripravi nadaljnjih marketinških aktivnosti.