Vsebinski marketing

Vsebinski marketing

Produktu ali storitvi, ki jo ponujate, želite dati neko dodano vrednost. Poskusili ste že nešteto načinov oglaševanja, vendar pri svojih strankah še vedno niste dosegli tega, kar želite – zaupanje in lojalnost. Težava je morda v tem, kakšno vsebino ponujate in na kakšen način. Vsebinski marketing je kot prvi zmenek – če boste govorili le o sebi, drugega zmenka ne bo!

Postanite junaki svojih zgodb!

Danes nas oglasna sporočila bombardirajo na vsakem koraku, zato jih sčasoma preprosto začnemo ignorirati, saj večina izmed njih za nas nima nobene dodane vrednosti.

Vsebinski marketing je več, kot zgolj oglasno sporočilo. Je kompleksnejši proces, ki zajema načrtovanje, ustvarjanje, implementacijo in serviranje vsebine vaši ciljni skupini. Ni nujno, da je vedno prodajno. Dobro je, da ima vsebinski marketing poleg prodajne funkcije še izobraževalno, informativno … V vsakem primeru pa je potrebno, da je vsebina relevantna, strokovna in kakovostna.

Vsebinski marketing je toliko kompleksnejši tudi zato, ker je zanj potrebno pri praviti celostno strategijo po meri, določiti cilje in KPI-je.

V vsakem primeru si zapomnite – KLASIČNI MARKETING GOVORI LJUDEM,VSEBINSKI MARKETING PA Z NJIMI.

DELOVNI PROCES

Preden začnemo izvajanjem vsebinskega marketinga, strnimo misli in pripravimo
okviren plan. V tem koraku se podučimo o vašem podjetju in vaši skupnosti. Ta del je
ključen za vaše zadovoljstvo in doseganje zadanih ciljev.

1

Priprava

Po premišljenem in poglobljenem pogovoru z vami dorečemo cilje, ki jih želimo doseči in določimo KPI-je. Zatem naredimo analizo obstoječega dela in pripravimo podroben plan ter po meri narejeno strategijo vsebinskega marketinga za vaše podjetje, ki vključuje tudi izbiro primernih komunikacijskih kanalov.
2

Implementacija

Ko z vaše strani dobimo zeleno luč, začnemo s pripravo vsega potrebnega za vsebinski marketing – produkcija, implementacija in zagon kampanje.
3

Optimizacija

Seveda se naše delo z zagonom kampanje ne konča – prav nasprotno, takrat se pravzaprav šele začne. Naša ekipa pozorno spremlja dogajanje, rezultate, kako se ciljna skupina odziva na komunikacijo in jo temu primerno prilagaja.

TEKSTOPISJE

Vsebina je kraljica. Če je dobro pripravljena, bo vzbudila radovednost, ohranila zanimanje, na koncu pa potencialne kupce spremenila v dejanske. Pisanje besedil oziroma tekstopisje je veščina, s katero lahko uspešno predstavite svoje storite ali povečate prodajo produktov, moč besed pa obrnete sebi v prid. 

Pri tekstopisju je pomembno, da znamo storitev ali produkt predstaviti na čim bolj učinkovit in zanimiv način. To je mogoče z ustvarjanjem prodorne vsebine, ki pa mora v vsakem trenutku biti tudi relevantna in strokovna. Običajno so besedila prvi in najpomembnejši stik z vašim potencialnim kupcem.

Naša ekipa bo za vas pripravila zanimive in prodajne, izobraževalne ali informativne vsebine za vašo spletno stran, blog, prodajno pismo, mailing, advertorial, katalog … Pri pripravi vsebine se vedno vprašamo, ali je to nekaj, kar bo uporabno za vaše stranke? Se vam bodo zahvalili za te informacije?


E-MAIL MARKETING

E-mail marketing še vedno velja za eno izmed cenovno najbolj ugodnih oblik oglaševanja in obveščanja strank. Če se e-mail marketinga lotimo pravilno, dobimo natančen vpogled v naše uporabnike, saj je vse merljivo in podprto s statistikami.

Vidimo lahko, koliko poslanih sporočil je bilo dejansko odprtih, kdo jih je odprl in prebral, kaj ga je najbolj zanimalo, na katere povezave je kliknil … Vse te statistike zelo pripomorejo k boljšemu poznavanju in razumevanju uporabnika in načrtovanju nadaljnjih aktivnosti.

Z uporabo pravih orodij (e-mail marketing) lahko svojo ponudbo predstavite učinkoviteje, svojim uporabnikom pa dostavite točno tisto, kar si želijo. Rezultat tega je povečanje prodaje in zasidranje v zavest tistih, ki so še v fazi razmišljanja in raziskovanja.

  • E-mail marketing uporablja več kot 80 % B2B in B2C usmerjenih podjetij.
  • Če je e-mail marketing izveden pravilno in strokovno, je povprečni ROI (Return- On-Investement) lahko kar 1:38.
  • Personalizirani e-maili imajo 26 % višjo branost kot tisti, ki to niso.
  • Dnevno ljudje pošljemo skoraj 2 milijardi mailov. Od tega jih je nekaj več kot polovica poslovnih.

VIDEO

Uporabniki se danes raje kot dolgim besedilom, nagibajo k videem, saj gibljiva slika pove več kot tisoč besed. Video lahko uporabimo v različne namene – za predstavitev podjetja, izjavo zadovoljne stranke, za interno javnost, … Naša ekipa bo, v sodelovanju s strokovnjaki, za vas pripravila kreativno zasnovo in produkcijsko izvedbo na zelo visokem nivoju.