Marketinška kampanja, Termo Shop

Marketinška kampanja, Termo Shop

Naročnik: Termo Shop toplotne črpalke

Leto: 2020

Če ste v fazi gradnje novega doma ali renovacije obstoječega, potem bo beseda slej kot prej nanesla tudi na ogrevanje. In tukaj nastopi podjetje Termo Shop, ki je specializirano za proizvodnjo in prodajo toplotnih črpalk – najbolj priljubljenega ogrevalnega sistema ta hip.

Začetke so naredili pred 30 leti, v majhni delavnici, danes pa zaposlujejo skoraj 50 ljudi in so prisotni tudi izven naših meja.

V podjetju so se odločili, da letos prvič ne bodo obiskali sejma DOM in bodo marketinški budget, ki je bil sicer namenjen temu, preusmerili v kampanjo, ki je v 80 % potekala na digitalnih kanalih.

Izziv.

V podjetju Termo Shop so redni obiskovalci sejmov doma in po svetu, zato je odločitev, da se sejma tokrat prvič ne udeležijo, bila zelo velika. Sejmi namreč omogočajo neposredno interakcijo s potencialnimi kupci in so s tega vidika zelo pomembni. Izziv, pred katerega smo bili postavljeni, je tako bil, kako kljub odsotnosti vzpostaviti to interakcijo in doseči maso ljudi.

Rešitev.

Zasnovali smo kampanjo »Pridemo na sejem DOM« s katero smo kupcem sporočili, da nas letos ne bo na sejmu. Prvi korak smo torej odkljukali, zato smo se posvetili tistemu še pomembnejšemu – kako vzpostaviti interakcijo. Odločili smo se, da potencialnim kupcem ponudimo nekaj drugega – namesto, da oni pridejo k nam na sejem, pridejo naši strokovnjaki na njihov dom. Tako jim prihranimo nekaj časa, vožnje, obenem pa jim zagotovimo unikatno in takojšnjo rešitev.

Komunikacijski kanali in rezultati.

Zaradi lažje merljivosti rezultatov smo se odločili, da 80 % aktivnosti in budgeta namenimo v digitalne kanale. Kampanjo je bilo mogoče zaslediti na:

  • spletni strani Termo Shop.
  • Facebook strani Termo Shop.
  • Google Ads-ih.
  • Radiu Center.
  • Delo in dom, tisk in splet.
  • Kvadrati, tisk in splet.
  • 24ur.com.

V slabem mesecu dni, kolikor je trajala kampanja (med 18. 2. in 13. 3. 2020), smo dosegli zavidljive rezultate.

  • 500 % več oddanih povpraševanj kot na zadnjem sejmu
  • Nizki CPC in CTR
  • Z zanimivo vsebino smo bralce na strani uspeli zadržati več kot 7 minut!