Špela Grošelj kot ambasadorka, Kenwood Slovenija
Špela Grošelj kot ambasadorka, Kenwood Slovenija

Naročnik: Kenwood Slovenija
Leto: 2019, 2020
Kenwood je podjetje s tradicijo, saj kuhinjske aparate izdeluje že skoraj 90 let. Milijone zadovoljnih potrošnikov po vsem svetu navdušujejo z obliko in inovativnostjo, za svoje produkte pa so prejeli že različne nagrade, kot so Reddot, Plus X award …
Na slovenskem trgu so prisotni že nekaj let, z željo po povečanju prepoznavnosti, pa so se obrnili na nas. Zanje smo ustvarili kampanjo z ambasadorjem, ki njihovo ime na našem trgu zastopa že drugo leto zapored.

Izziv.
Od podjetja Kenwood Slovenija smo dobili izziv – poiskati nekoga, ki bo na slovenskem tržišču zastopal njihovo ime in ga ponesel tako med mlajšo kot tudi starejšo generacijo. Nekoga, ki se dobro znajde v kuhinji, prav tako pa je poznan širšemu slovenskemu občinstvu.
Izbira je bila logična – Špela Grošelj.
Z energično Špelo, ki najraje na svetu jé mamino govejo juho z domačimi rezanci in obožuje pripravo jagodnega tiramisuja, smo posneli nekaj video receptov, s katerimi smo na socialnih omrežjih, kamor je bila kampanja tudi usmerjena, dosegli izjemne rezultate.
Poleg video receptov smo posneli še serijo »How to« videev, s katerimi smo uporabnikom prikazali enostavno uporabo Kenwood aparatov.
Komunikacija je potekala redno in po vnaprej zastavljenem načrtu. S podrobno zastavljeno strategijo smo dosegli zavidanja vredne rezultate:
- Povečanje skupnosti na socialnih omrežjih za 39 %
- Povečan obisk spletne strani za 66



