Zimska kampanja CashBack, Continental Adria

Zimska kampanja CashBack, Continental Adria

Naročnik: Continental Adria
Leto: 2018

V zimskih mesecih smo za naročnika Continental Adria in njihovega poslovnega partnerja, Ford, pripravili Cashback kampanjo, v okviru katere smo vsem, ki so kupili nov komplet zimskih pnevmatik Semperit, na račun vrnili 20 €.

Izziv.

»Kako izstopati v poplavi ponudnikov zimskih pnevmatik?« smo se spraševali. Pred začetkom kampanje smo naredili analizo, kaj potrošnikom na trgu ponuja konkurenca, ki je, priznamo, bila kar huda. Da bi nekoliko izstopali in bili drugačni, smo se odločili, da vsem, ki bodo v določenem obdobju kupili nov komplet zimskih pnevmatik Semperit in to dokazali z računom, na TRR vrnemo 20 €.

Kupci so račun lahko naložili na posebno »mikrostran«, ki smo jo ustvarili zgolj za potrebe kampanje.

Uporabljeni kanali in rezultati.

Kampanja je potekala mesec dni, zaslediti pa jo je bilo mogoče na različnih kanalih:

  • digital (Google Ads, Facebook, e-mail marketing, landing page, Avto.net, ford.si),
  • tisk (revija Ford),
  • Sell in promocija pri car dealerjih …

Cilj kampanje, novico o akciji razširiti med čim več ljudi in prejeti določeno število prijav, je bil dosežen. Nekaj številk, ki jih lahko delimo z vami:

  • CPC: 0,23 €
  • Povprečen čas obiska mikrostrani: 2,17 minut
  • Število nakupov: 1,3 krat večje od zastavljenega cilja