Odnosi z javnostmi

Odnosi z javnostmi

So stvari, ki se jih ne da kupiti. In ena takšnih je ugled, ki velja za nekakšno neotipljivo premoženje. Podjetje si lahko ugled, poleg tega seveda, da dela dobro in transparentno, poveča tudi z dobrim PR-jem. Odnosi z javnostmi so nekakšna umetnost vodenja komunikacije med organizacijo in njenimi javnostmi. Celotnega procesa se je potrebno lotiti celostno in načrtovano, kar pomeni, da morate obenem biti raziskovalec, svetovalec, strateg, posrednik …

Naša prioritetna naloga je skrbeti za osebnost vaše blagovne znamke in jo skozi zgodbe negovati ter razvijati, zgraditi in zaščititi javno podobo podjetja, predstaviti pozitivno zgodbo in ublažiti škodo, ko so novice slabe … To pa je izvedljivo samo z izgradnjo kakovostnih in dolgotrajnih odnosov z javnostmi, mediji in drugim strokovnjaki na vašem področju.

DIGITALNI ODNOSI Z JAVNOSTMI
KOMUNICIRANJE Z MEDIJI
INTERNO KOMUNICIRANJE
KRIZNO KOMUNICIRANJE