Odnosi z javnostmi

BILL GATES

Če bi mi ostal samo še en dolar, bi ga porabil za PR.

Pomembnost odnosov z javnostmi.

So stvari, ki se jih ne da kupiti. In ena takšnih je tudi ugled, ki velja za nekakšno neotipljivo premoženje. Če oglasi pravijo, da ste dobri, potem PR poskrbi, da začnejo še drugi govoriti, da ste dobri.

 

Za izvedbo kakovostnega PR-a pa je potreben natančno in skrbno dodelan strateški cilj z jasno vizijo. Naša prioritetna naloga je zato zgraditi in zaščititi javno podobo podjetja, predstaviti pozitivno zgodbo in ublažiti škodo, ko so novice slabe … To pa je izvedljivo samo z izgradnjo kakovostnih in dolgotrajnih odnosov z javnostmi, mediji in strokovnjaki na vašem področju.

PR storitve
Kaj zajemajo odnosi z javnostmi?
Pisanje sporočil za javnost

PRIPRAVA SPOROČIL ZA CILJNO JAVNOST

Agencija za komuniciranje

PISANJE IN PRIPRAVA GOVOROV

Krizno komuniciranje

KRIZNO KOMUNICIRANJE

Notranja komunikacija

INTERNO KOMUNICIRANJE

Medijska komunikacija

KOMUNIKACIJA Z MEDIJI

Oblikovanje odnosov z mediji

OBLIKOVANJE ODNOSOV Z MEDIJI

Vsak izmed teh korakov mora biti seveda izveden tehtno in strokovno, saj je od tega odvisno, kako nas bodo videli deležniki in kakšen bo njihov odziv.

Storitve v sklopu odnosov z javnostmi

  • Medijska adrema
  • Sporočila za javnost
  • Avtorska besedila
  • Novinarska konferenca

Mediji so za podjetje velikega pomena, saj omogočajo predstavitev njegovega delovanja v javnosti. Tukaj ne gre za oglaševanje, zato o objavi vsebin odločajo uredniki. Prav zaradi tega ima tovrstno komuniciranje v javnosti tudi višjo stopnjo zaupanja. Pri komunikaciji z mediji imamo dvosmeren tok informacij – posredovanje in zagotavljanje le-teh, ko je to potrebno. Pomembno je, da so vsebine, ki jih kreiramo in jih posedujemo medijem kakovostne, zanimive in aktualne.

  • Intranet
  • Interni bilteni

Javnost, ki je prisotna prav v vsaki organizaciji oziroma podjetju je interna javnost – zaposleni. Interna javnost je pogosto zapostavljena. Načrtovano in kakovostno interno komuniciranje v podjetju pri zaposlenih poskrbi za dodatno motivacijo in povečanje sinergije. Pomembno je, da imajo vsi deležniki jasno sliko o dogajanju in ambicijah podjetja. To lahko dosežemo z redno pripravo internih biltenov, intranetom …

  • Strateško svetovanje
  • Priprava kriznega priročnika (predvidevanje potencialnih kriznih razmer, opredelitev učinkovitih komunikacijskih poti in priprava potrebnih informacij za morebitno krizo)
  • Krizno sporočilo
  • Nadzorovanje krizne situacije

Kriznih razmer ni mogoče napovedati, saj gre za nenadno situacijo. Prav zaradi tega je dobro, da se nanjo pripravimo vnaprej. S predvidevanjem potencialnih kriznih razmer lahko odzivni čas v primeru nastanka krize skrajšamo, kar je v takšnih situacijah ključnega pomena. V kriznih situacijah je namreč na udaru ugled podjetja. Negativne posledice se lahko kažejo kot bojkot storitev, nenaklonjenost javnosti, finančna izguba … Prav zaradi tega predvidimo določene krizne situacije (delovna nesreča, stavka, …) in pripravimo strateški načrt zanje.

  • Strateški nastop na družbenih omrežjih
  • Administracija družbenih omrežjih
  • Upravljanje digitalnih medijev
  • Zagotavljanje kakovostnih vsebin za digitalne medije
  • Sodelovanje z influencerji

Odnosi z javnostmi so se v zadnjih letih precej spremenili. Piarovci tega ne jemljemo kot grožnjo, temveč kot možnost za nadgradnjo dela in nove razsežnosti, kamor lahko peljemo naročnike in kjer lahko glas o njihovem produktu ali storitvi dodatno razširimo. Družbena omrežja (Facebook, Instagram, LinkedIn) delujejo po principu dvosmerne komunikacije, kar nam omogoča takojšnje povratne informacije. Seveda pa se je ob tem potrebno zadevati tudi, da so te informacije oziroma odzivi lahko negativni, zaradi česar je nujna ažurnost.

  • Kreiranje kakovostne in relevantne vsebine
  • Pisanje poslovnih blogov
  • E-novice
  • Vsebine za spletno stran

Številna podjetja nimajo časa ali resursov za pripravo kakovostnih, relevantnih in aktualnih vsebin. Te so, ko nekdo obišče našo spletno stran, ključnega pomena, ali bodo na strani ostali ali ne. Za vas bomo pripravili vsebine, ki pritegnejo in tako pripovedovali odlične zgodbe.

Potrebujete pomoč pri komunikaciji z javnostmi? Prepustite delo strokovnjakom.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti

Kadar obiščete kakšno spletno stran se v večini primerov na vaš računalnik naložijo majhne datoteke imenovane piškotki. Spodaj lahko vklopite ali izklopite katere piškotke dovolite.

Ti piškotki so potrebni za pravilno delovanje strani in jih ni mogoče izklopiti.

Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično zahtevane piškotke
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Zavrni
Sprejmi