Kako poteka Googe oglaševanje in kako z njim služiti?
Google oglaševanje se je začelo leta 2000 in se od takrat naprej neprestano razvijalo, postajalo vedno močnejše ter …
Facebook oglaševanje v letu 2023 – novi izzivi, nove priložnosti
Facebook oglaševanje je učinkovito samo, če si edinstven. Unikatnost je ključnega pomena za doseganje pozornosti uporabnikov socialnih omrežij, …
Socialna omrežja za podjetja – kako in katera uporabiti
Socialna omrežja za podjetja in njihova aktivna uporaba, kot so Facebook, Instagram, LinkedIn ali TikTok, vam lahko prinesejo …
Instagram oglaševanje – napotki, ki jih ne smete zamuditi
Instagram oglaševanje je v digitalnem marketingu stalnica že kar nekaj časa, skupaj s popularnostjo platforme je rastlo tudi …
Oglaševanje podjetja
Verjetno lahko mirne vesti napišemo, da oglaševanje podjetja še nikoli ni bilo tako preprosto in obenem tako kompleksno. …
Zakup ključnih besed – edini oglas, ki si ga kupec želi
Naslov članka ni zavajujoč, zakup ključnih besed vam dejansko omogoča pripravo oglasa, ki se pojavi v trenutku, ko …
Kako ustvariti blog [ustvarite zasnovo bloga v 5-ih minutah]
Kako ustvariti blog [ustvarite odlično zasnovo bloga v zgolj 5-ih minutah] Verjetno se že nekaj časa soočate z …
E-mail marketing: 5 subjectov sporočil, na katere boste želeli klikniti!
Izvajate e-mail marketing? Potem zagotovo vsakič znova bijete bitko, kako doseči čim večje število odprtih sporočil. Četudi je …
Vsebinski marKetING – kaj je in kako deluje?
Nekdo je omenil vsebinski marketing in zdi se vam, da bi morali vedeti, kaj točno to je, zato …
Tega nikakor ne izpustite, če organizirate dogodek!
Organizacije dogodkov imajo pri meni prav posebno mesto. Razlog za to je tisto vznemirjenje in pričakovanje, kaj bo …