vam pomagamo!
Nekaterih stvari se ne da kupiti in ena takšnih je ugled, ki velja za neotipljivo premoženje. Podjetje si lahko ugled, poleg tega seveda, da dela dobro in transparentno, poveča tudi z dobrim PR-jem.
Odnosi z javnostmi so umetnost vodenja komunikacije med organizacijo in njenimi javnostmi. Procesa se je potrebno lotiti celostno in načrtovano, kar pomeni, da morate obenem biti raziskovalec, svetovalec, strateg, posrednik …
Naša prioritetna naloga je skrbeti za osebnost vaše blagovne znamke in jo skozi zgodbe negovati ter razvijati, zgraditi in zaščititi javno podobo podjetja, predstaviti pozitivno zgodbo in ublažiti škodo, ko so novice slabe … To je izvedljivo samo z izgradnjo kakovostnih in dolgotrajnih odnosov z javnostmi, mediji in drugim strokovnjaki na vašem področju.
KAKO POTEKA SODELOVANJE?
Če želimo kot PR Agencija svojo nalogo dobro opravljati, potem je nujno, da vaše podjetje poznamo v detajle. Pred začetkom si vzamemo čas, da vas dobro spoznamo, pregledamo ves material, ki je na voljo, se podučimo o vaših storitvah oziroma produktih (prednostih in slabostih), o vaši konkurenci in navsezadnje tudi o vaših ciljnih javnostih. Pomembno je, da poznamo vašega kupca oziroma uporabnika.
Najprej pripravimo natančno analizo obstoječega stanja, potem se lotimo priprave komunikacijske infrastrukture in kratkoročnih ter dolgoročnih načrtov. Sodelovanje poteka tesno z vašo ekipo, saj je to edini način, da dosežemo zastavljene cilje.
V proces priprave sporočila za javnost vas vedno vključimo, saj samo tako dosežemo točno tisto, kar želimo. Ko je vsebina pripravljena in imamo zeleno luč z vaše strani, ga distribuiramo do vaše ciljne javnosti in merimo rezultate. Vsako vsebino pripravimo z jasno vizijo in strateškim pristopom.
Digitalni odnosi z javnostmi
Način komunikacije je v zadnjih letih doživel popoln preporod. Če je ta pred časom bila predvsem enosmerna, je danes popolnoma drugače. Z razmahom socialnih omrežij se je življenjska doba novice skrajšala, se je pa zato na drugi strani povečala njena moč. Pojavile so se nove oblike komunikacije, kot so blogi, vlogi, vplivneži … In temu so se morali prilagoditi tudi odnosi z javnostmi. Pri nas bomo poskrbeli, da boste na tekočem z zadnjimi trendi.
Komuniciranje z mediji
Medije smatramo kot nekakšne poslovne partnerje, s katerimi je odnose potrebno redno negovati. To pomeni, da jih obveščamo o pomembnejših stvareh, ki so se zgodile, a v zmernih količinah. Obenem pa je pomembno, da smo tudi mi njim na voljo, ko nas potrebujejo.
Krizno komuniciranje
Krizno komuniciranje postaja vse pomembnejše in razlog za to so, med drugim, tudi socialna omrežja, saj se informacije razširijo hitreje, prav tako pa obstaja večja nevarnost nepravilnosti. Pri komunikaciji je potrebno biti zelo previden. Negativne posledice se lahko kažejo kot bojkot storitev, nenaklonjenost javnosti, finančna izguba … Takšnim situacijam se ni mogoče izogniti, se je pa nanje mogoče dobro pripraviti. To lahko naredimo tako, da predvidimo določene krizne situacije (delovna nesreča, stavka, …) in zanje pripravimo strateški načrt.