Agencija Adeo
Cesta k Tamu 12,
2000 Maribor
Kontakt
E: info@adeo.si
T: +386 (0) 41 368 649
Nazaj

Oglaševanje na družbenih omrežjih

Oglaševanje na

Facebook, Instagram, LinkedIn

Za doseganje dobrih rezultatov in zadovoljevanje marketinških ciljev je oglaševanje na različnih kanalih nujno. Zelo pomemben kanal predstavljajo družbena omrežja. Postopka se je potrebno lotiti celovito in načrtovano. Pri tem moramo upoštevati cilje, ki jih želimo doseči in skrbno zastaviti načrt oglaševanja, saj bomo le tako lahko dosegli rezultate, ki jih želimo.

Priprava oglaševalskih kampanj

Priprava in izvedba različnih oglaševalskih kampanj na družbenih omrežjih ni enostavna, četudi se sliši tako. Potrebno je skrbno in natančno pripraviti strategijo in poznati dejavnike, ki lahko pomembno vplivajo na uspešnost oglasov. Pomembno je, da se zavedamo, kdo je naša ciljna skupina in katero družbeno omrežje v največji meri uporablja. Le tako jo bomo lahko dosegli in denarja ne bomo zapravljali po nepotrebnem.

Velikokrat se zgodi, da vstopamo na trg, ki ga ne poznamo in ne vemo kaj pričakovati, niti ne poznamo dobro naše ciljne skupine. V tem primeru je potrebno veliko testiranja. Testiranje, redno spremljanje rezultatov in nato optimizacija. Vse skupaj velikokrat predstavlja zahteven in dolgotrajen proces, a hkrati edini način za dosego zastavljenih ciljev.

Zato smo tukaj za vas mi, da vam pri tem priskočimo na pomoč. Poskrbeli bomo za pripravo skrbno načrtovane strategije in vam pomagali pri doseganju ciljev.

META – Facebook in Instagram oglaševanje

Še vedno najbolj popularni družbeni omrežji ostajata Facebook in Instagram. Uporabniki tukaj preživijo velik del prostega časa, zato oglasi na teh platformah dosežejo zelo veliko število ljudi. Oglaševanje na družbenih omrežjih deluje po drugačnem principu kot Google oglaševanje, pri katerem gre za to, da potencialni kupci najdejo nas. V nasprotju z njim, je Meta oglaševanje tisto, ki nam pomaga najti potencialne kupce.

 

Ena izmed največjih prednosti takšnega oglaševanja je, da lahko oglase prikazujemo naši ciljni skupini. Pri tem lahko izbiramo spol, starost, lokacijo, interese, delovno mesto uporabnikov, določene vedenjske značilnosti … Pomembno je tudi to, da izberemo pravo umestitev – bo to mobilna naprava ali računalnik, Facebook, Instagram ali Messenger, vir novic, story, Market place iskanje in podobno. Najboljše pri vsem pa je, da lahko oglase nenehno spreminjamo in jih optimiziramo glede na rezultate.

LINKEDIN

LinkedIn predstavlja vedno bolj popularno in nekoliko bolj formalno družbeno omrežje, ki je namenjeno bolj poslovnim uporabnikom in iskanju kariernih priložnosti posameznikov. Ponuja številne priložnosti za podjetja, predvsem za B2B oglaševanje. Uporabljate ga lahko kot fizična oseba, pri čemer morate imeti ustvarjen osebni profil. Za oglaševanje v imenu podjetja ali blagovne znamke pa je potrebna izdelava poslovne strani, na kateri lahko potem tudi oglašujete.

 

Podobno kot Meta oglaševanje, tudi LinkedIn oglaševanje ponuja različne možnosti oglaševanja. Preden se lotimo oglaševanja, moramo premisliti o tem kakšni so naši cilji, kdo je naša ciljna skupina, kakšne tipe oglasov bomo uporabljali, kje se bodo naši oglasi prikazovali, kakšen budget jim bomo nameniti in koliko časa bodo trajali.

Najboljše možnosti predstavlja za iskanje novega kadra, ustvarjanje prodajnih priložnosti in potencialnih kupcev.

Kako poteka

sodelovanje z nami

Tudi vi lahko s pomočjo oglaševanja na družbenih omrežjih dvignete svoj posel na višjo raven!

Projekti,

ki smo jih izpeljali

Uniforest Prodajalna

Sodelovanje Podjetje Prodajalna Uniforest se ukvarja s prodajo gozdarskih strojev, orodij, delovne in zaščitne ter dodatne opreme za…

Teološka fakulteta

Meta oglaševanje – Teološka fakulteta (UN LJ) Naš cilj je bil povečati prepoznavnost Teološke fakultete in novega študijskega…

Makear

Meta oglaševanje – Makear »Vsezanohte.si« je podjetje, ki se ukvarja z distribucijo različnih izdelkov za izdelavo nohtov. Njihova…

Uniforest Prodajalna

Sodelovanje Podjetje Prodajalna Uniforest se ukvarja s prodajo gozdarskih strojev, orodij, delovne in zaščitne ter dodatne opreme za varno delo v gozdu ter urejanje…

  • Naročnik

    Uniforest

Podrobno

Teološka fakulteta

Meta oglaševanje – Teološka fakulteta (UN LJ) Naš cilj je bil povečati prepoznavnost Teološke fakultete in novega študijskega programa Človek in medosebni odnosi. Bodoče…

  • Naročnik

    Teološka fakulteta, Univerza v LJ

Podrobno

Makear

Meta oglaševanje – Makear »Vsezanohte.si« je podjetje, ki se ukvarja z distribucijo različnih izdelkov za izdelavo nohtov. Njihova ključna ciljna skupina so kozmetični saloni.…

  • Naročnik

    Vsezanohte.si

Podrobno