Facebook, Instagram, LinkedIn
Za doseganje dobrih rezultatov in zadovoljevanje marketinških ciljev je oglaševanje na različnih kanalih nujno. Zelo pomemben kanal predstavljajo družbena omrežja. Postopka se je potrebno lotiti celovito in načrtovano. Pri tem moramo upoštevati cilje, ki jih želimo doseči in skrbno zastaviti načrt oglaševanja, saj bomo le tako lahko dosegli rezultate, ki jih želimo.
Priprava oglaševalskih kampanj
Priprava in izvedba različnih oglaševalskih kampanj na družbenih omrežjih ni enostavna, četudi se sliši tako. Potrebno je skrbno in natančno pripraviti strategijo in poznati dejavnike, ki lahko pomembno vplivajo na uspešnost oglasov. Pomembno je, da se zavedamo, kdo je naša ciljna skupina in katero družbeno omrežje v največji meri uporablja. Le tako jo bomo lahko dosegli in denarja ne bomo zapravljali po nepotrebnem.
Velikokrat se zgodi, da vstopamo na trg, ki ga ne poznamo in ne vemo kaj pričakovati, niti ne poznamo dobro naše ciljne skupine. V tem primeru je potrebno veliko testiranja. Testiranje, redno spremljanje rezultatov in nato optimizacija. Vse skupaj velikokrat predstavlja zahteven in dolgotrajen proces, a hkrati edini način za dosego zastavljenih ciljev.
Zato smo tukaj za vas mi, da vam pri tem priskočimo na pomoč. Poskrbeli bomo za pripravo skrbno načrtovane strategije in vam pomagali pri doseganju ciljev.
META – Facebook in Instagram oglaševanje
Še vedno najbolj popularni družbeni omrežji ostajata Facebook in Instagram. Uporabniki tukaj preživijo velik del prostega časa, zato oglasi na teh platformah dosežejo zelo veliko število ljudi. Oglaševanje na družbenih omrežjih deluje po drugačnem principu kot Google oglaševanje, pri katerem gre za to, da potencialni kupci najdejo nas. V nasprotju z njim, je Meta oglaševanje tisto, ki nam pomaga najti potencialne kupce.
Ena izmed največjih prednosti takšnega oglaševanja je, da lahko oglase prikazujemo naši ciljni skupini. Pri tem lahko izbiramo spol, starost, lokacijo, interese, delovno mesto uporabnikov, določene vedenjske značilnosti … Pomembno je tudi to, da izberemo pravo umestitev – bo to mobilna naprava ali računalnik, Facebook, Instagram ali Messenger, vir novic, story, Market place iskanje in podobno. Najboljše pri vsem pa je, da lahko oglase nenehno spreminjamo in jih optimiziramo glede na rezultate.
LinkedIn predstavlja vedno bolj popularno in nekoliko bolj formalno družbeno omrežje, ki je namenjeno bolj poslovnim uporabnikom in iskanju kariernih priložnosti posameznikov. Ponuja številne priložnosti za podjetja, predvsem za B2B oglaševanje. Uporabljate ga lahko kot fizična oseba, pri čemer morate imeti ustvarjen osebni profil. Za oglaševanje v imenu podjetja ali blagovne znamke pa je potrebna izdelava poslovne strani, na kateri lahko potem tudi oglašujete.
Podobno kot Meta oglaševanje, tudi LinkedIn oglaševanje ponuja različne možnosti oglaševanja. Preden se lotimo oglaševanja, moramo premisliti o tem kakšni so naši cilji, kdo je naša ciljna skupina, kakšne tipe oglasov bomo uporabljali, kje se bodo naši oglasi prikazovali, kakšen budget jim bomo nameniti in koliko časa bodo trajali.
Najboljše možnosti predstavlja za iskanje novega kadra, ustvarjanje prodajnih priložnosti in potencialnih kupcev.
sodelovanje z nami
Pridobivanje informacij
Preden se lotimo izvedbe skušamo od vas pridobiti čim več informacij in spoznati vaše vrednote, ki jih želite komunicirati s kupci. Skupaj bomo pogledali vašo trenutno strategijo, pretekle rezultate in določili realne cilje, ki jih želite doseči. Pogovorili se bomo o tem, koliko denarja ste pripravljeni nameniti oglaševanju na družbenih omrežjih in kaj lahko v okviru tega zneska dosežemo.
Izvedba
Po pridobitvi vseh potrebnih informacij se bomo lotili izvedbe. Skrbno in natančno bomo pripravili vse potrebno za izvedbo in dosego zadanih ciljev. Zanimivi in kreativni, a informacij polni teksti bodo zagotovo pritegnili pozornost in povečali prepoznavnost blagovne znamke in prodajo.
Spremljanje rezultatov
in optimizacija
Pri oglaševanju je ključno, da redno spremljamo rezultate kampanj in jih glede na njih optimiziramo. Le tako lahko zagotovimo dobre rezultate in dosežemo zastavljene cilje. Ob koncu vsake kampanje pripravimo poročilo, kjer imate natančnejši vpogled v to, kaj se je dogajalo.
Tudi vi lahko s pomočjo oglaševanja na družbenih omrežjih dvignete svoj posel na višjo raven!
ki smo jih izpeljali
Uniforest Prodajalna
Sodelovanje Podjetje Prodajalna Uniforest se ukvarja s prodajo gozdarskih strojev, orodij, delovne in zaščitne ter dodatne opreme za…
Teološka fakulteta
Meta oglaševanje – Teološka fakulteta (UN LJ) Naš cilj je bil povečati prepoznavnost Teološke fakultete in novega študijskega…
Makear
Meta oglaševanje – Makear »Vsezanohte.si« je podjetje, ki se ukvarja z distribucijo različnih izdelkov za izdelavo nohtov. Njihova…