vam rešitev!
To je vsebinski marketing oz. »umetnost kreiranja dobre vsebine, posredovane na pravo mesto«.
Postanite junaki svojih zgodb!
Vsebinski marketing je marketinška strategija, ki temelji na ustvarjanju in deljenju uporabnih, privlačnih ter za ciljno skupino prilagojenih vsebin. Klasični marketing govori ljudem, vsebinski marketing pa z njimi. To je vodilo, h kateremu stremimo pri pripravi vsebin za naše naročnike.
Tek na dolge proge
Vsebinski marketing je umetnost, ki zahteva spretnost, skrbnost in pozornost vsake napisane ali spregovorjene besede. In ko se vse skupaj združi v popolno zgodbo, lahko dosežemo kaj večjega od same prodaje. Lahko dosežemo čustveno povezavo z bralci, poslušalci, opazovalci - odvisno od kanala, preko katerega je vsebina posredovana. Pod vsebinski marketing med drugim spada tudi pisanje SEO člankov, pisanje bloga, e-mail marketing, …
Zgodbe morajo biti dobro zasnovane in prepričljive, lansirane ob pravem trenutku in na pravih kanalih. Vsebinski marketing je torej tek na dolge proge, pri katerem po prečkanju ciljne črte osvojimo dolgoročno zvestobo in lojalnost ciljne skupine.
Kakšna naj bo vsebina?
Ker želimo doseči najboljši učinek, smo pri pripravi vsebin za naše naročnike pozorni na trenutne trende in interese ciljne skupine. Vsebina mora biti prilagojena njihovim potrebam, da bo najbolj učinkovita. To dosežemo z ustvarjanjem vsebin, ki so kreativne, relevantne, informativne in zabavne.
Kakšni so + vsebinskega marketinga?
Dodana vrednost vsebinskega marketinga je mnogim na prvi pogled neopazna, saj ne gre za neposredno oglaševanje ali prodajo izdelkov in storitev.
Moč vsebinskega marketinga je več kot le to – privabi več potencialnih kupcev, poveča prepoznavnost svoje blagovne znamke, izboljša odnose s strankami in ustvari dolgoročno zvestobo.
Hkrati pa vsebinski marketing predstavlja učinkovit način za doseganje boljše pozicije na iskalnikih in povečati organski promet na vašo spletno stran. Vsebinski marketing in SEO sta namreč tesno povezana. Pisanje SEO člankov in pisanje bloga je namreč del vsebinskega marketinga in se z njim prepleta na vsakem koraku.
Tekstopisje
Vsebina je kraljica. Če je dobro pripravljena, bo vzbudila radovednost, ohranila zanimanje, na koncu pa potencialne kupce spremenila v dejanske. Copywriting oziroma tekstopisje je veščina, s katero lahko moč besed obrnete sebi v prid.
Običajno so besedila prvi in najpomembnejši stik z vašim potencialnim kupcem, zato je pomembno, da storitev ali produkt predstavimo na čim bolj učinkovit in zanimiv način. To je mogoče z ustvarjanjem prodorne vsebine (tudi pisanje bloga), ki pa mora v vsakem trenutku biti tudi relevantna in strokovna.
Kakršnokoli besedilo boste potrebovali, smo tu! Naša ekipa bo za vas pripravila zanimive in prodajne, izobraževalne ali informativne vsebine za vašo spletno stran, pisanje bloga, pisanje SEO člankov, prodajno pismo, mailing, advertorial, katalog …
Video
Uporabniki, še posebej mlajši, se danes raje kot dolgim besedilom, nagibajo k videem. Ste vedeli, da v povprečju porabimo kar 19 ur tedensko za gledanje videov na spletu? In kot kaže, se bo ta številka v prihodnosti povečevala.
Video lahko uporabite v različne namene in na različnih kanalih – za predstavitev podjetja, izjavo zadovoljne stranke, za interno javnost, na spletni strani, družbenih omrežjih, TV in drugih kanalih. Naša ekipa bo, v sodelovanju s strokovnjaki, za vas pripravila kreativno zasnovo in produkcijsko izvedbo na zelo visokem nivoju.
E-mail marketing
E-mail marketing še vedno velja za eno izmed cenovno najbolj ugodnih oblik oglaševanja in obveščanja strank. Z njim lahko svojo ponudbo predstavite učinkoviteje, svojim uporabnikom pa dostavite točno tisto, kar si želijo. Rezultat tega je povečanje prodaje in zasidranje v zavest tistih, ki so še v fazi razmišljanja in raziskovanja.
Omogoča natančen vpogled v uporabnike, saj je vse merljivo in podprto s statistikami. Vidimo lahko, koliko poslanih sporočil je bilo dejansko odprtih, kdo jih je odprl in prebral, kaj ga je najbolj zanimalo, na katere povezave je kliknil … Vse te statistike zelo pripomorejo k boljšemu poznavanju in razumevanju uporabnika ter načrtovanju nadaljnjih aktivnosti.
sodelovanje z nami
Plan
vsebinskega marketinga
Preden začnemo izvajanjem vsebinskega marketinga, strnimo misli in pripravimo okviren plan. V tem koraku se podučimo o vašem podjetju in vaši ciljni skupini. Ta del je ključen za vaše zadovoljstvo in doseganje zadanih ciljev.
Strategija
vsebinskega marketinga
Po poglobljenem pogovoru z vami dorečemo cilje, ki jih želimo doseči in določimo KPI-je. Zatem naredimo analizo obstoječega dela in pripravo podroben plan ter po meri narejeno strategijo vsebinskega marketinga, ki vključuje tudi izbiro primernih komunikacijskih kanalov.
Priprava vsebin
Ko iz vaše strani dobimo zeleno luč, začnemo s produkcijo vsebin. Lahko gre za blog objave, infografike, videoposnetke ali druge oblike vsebin. Pomembno je, da so vsebine kvalitetne, relevantne in odgovarjajo na vprašanja vaše ciljne skupine ter sledijo zastavljenim KPI-jem.
Objava vsebin
Ko ustvarimo vsebine, jih je potrebno deliti na vnaprej dogovorjenih komunikacijskih kanalih. Izberemo komunikacijske kanale, ki so najbolj primerni za vašo ciljno skupino. Lahko gre za družbena omrežja, e-mail marketing, spletne portale, medije, plačljivo oglaševanje ali druge kanale.
Analiza rezultatov
Ko vsebine dosežejo ciljne skupine na različnih komunikacijskih kanalih, se naše delo ne konča. To je trenutek, ki mu številni ne namenijo dovolj pozornosti. Po lansiranju vsebine naša ekipa redno spremlja dogajanje, rezultate, odzive na komunikacijo in jo temu primerno prilagaja.