Hitrost spletne strani -> uvrstitev na Facebooku

Hitrost spletne strani -> uvrstitev na Facebooku

Hitrost-spletne-strani

Kdaj ste nazadnje preverili, kako hitro deluje vaša spletna stran? Koliko časa potrebuje, da se odpre? Mene ta »skrb« spremlja komaj zadnjih nekaj dni, odkar je stran »live« ?.

Če temu prej niste posvečali posebne pozornosti, sem prepričana, da jo zdaj boste, saj je z eno zadnjih Facebookovih posodobitev to postalo še kako zelo pomembno. Verjetno ste že zasledili, če pa niste – s Facebooka so nedolgo nazaj sporočili, da bodo spletnim stranem, ki se nalagajo počasneje, šteti dnevi. Morda malo pretiravam, ampak dejstvo je, da bo Facebook prednost dajal tistim spletnim stranem, ki delujejo hitreje.  

Kako bo to videti v praksi?

Če bo objava, ki jo boste naredili, vsebovala povezavo, ki bo vodila na vašo spletno stran, ki se nalaga počasneje, bo takšna objava na časovnici na Facebooku prikazana manjkrat oziroma bo uvrščena nižje. V vsakem primeru jo bo videlo manj ljudi, kot bi jo lahko sicer. In seveda nasprotno – v primeru, da imate spletno stran, ki deluje hitreje, boste v prednosti.  

Zakaj je to dobro?

Razlog takšne posodobitve je uporabnikom Facebooka zagotoviti boljšo uporabniško izkušnjo, posebej na mobilnem telefonu. V resnici nihče ne mara počasi delujočih spletnih strani, drži? Še več – analize kažejo, da približno 40 % ljudi spletno stran zapusti predčasno, če se ta odpira prepočasi. Kot prepočasi pa imamo v mislih spletno stran, ki se odpira 3 sekunde ali več. Ja, malo smo postali razvajeni.   Dodatno, v kolikor bodo uporabniki imeli slabšo internetno povezavo, bodo na časovnici videli manj objav z video posnetki in vsebinami, ki se nalagajo dlje časa. V tem primeru se jim bodo prednostno prikazovale objave s fotografijami in drugimi statusi. To pa je dobro vedeti, ko pripravljate objave, kajne? Sploh, če želite učinkovite Facebook objave.

Ampak, nič se bati. Časa, da spletno stran čim bolj optimizirate, imate dovolj. Implementacija teh novosti se bo namreč izvajala kar nekaj časa, naslednjih nekaj mesecev pravzaprav, česar smo od Facebooka tako že navajeni.

Težko je sicer reči, kako zelo bo ta nadgradnja vplivala na posamezno podjetje ali blagovno znamko, ampak dejstvo je, da bo. Sploh, kot že rečeno, če je vaša spletna stran počasnejša. V tem primeru lahko pričakujete nekolikšno zmanjšanje prometa tistih, ki pridejo na vašo spletno stran direktno s Facebooka. Da bi se temu izognili je dobro, da pobližje pogledate, kaj se dogaja z vašo spletno stranjo in kakšno je dejansko stanje.

Eno najbolj priljubljenih orodij za preverjanje hitrosti delovanja spletne strani je »PageSpeed Insights«, ki je od strica Googla. Tukaj: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/.

Preverjanje hitrosti spletne strani Z Google Page Insights.

Uporaba je zelo enostavna – samo vnesite naslov vaše spletne strani in dobili boste vse potrebne informacije – analizo in nasvete za optimizacijo. V kolikor pa pri sami izvedbi potrebujete pomoč, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali ?.

Če vas zanima, katere novosti so še predstavili pri Facebooku, potem preberite tudi zapis o novi funkciji Facebooka.

Oddajte komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen.