Socialna omrežja za podjetja – kako in katera uporabiti

Socialna omrežja za podjetja – kako in katera uporabiti

socialna-omrezja-za-podjetja

Socialna omrežja za podjetja in njihova aktivna uporaba, kot so Facebook, Instagram, LinkedIn ali TikTok, vam lahko prinesejo izjemne rezultate. Seveda ob predpostavki, da so uporabljena pravilno in konsistentno. Trendi se namreč vse bolj obračajo v smer iskanja pravih informacij o podjetju, produktu ali storitvi kar na socialnih omrežjih. Zato je pomembno, da ste prisotni in kar je še pomembnejše, da je vaša komunikacija primerna.

Če imate podjetje, potem verjetno veliko časa preživite na socialnih omrežjih in ob pripravi komunikacijskih strategij in planov, kako vaše podjetje in storitve ali produkte predstavit v najboljši možni luči. In to je zelo dobro in pomembno, saj socialna omrežja skupno uporablja več milijard ljudi in na njih preživi več ur dnevno. To vam daje ogromno priložnosti, da zgradite skupnost, razvijete povezavo s svojimi prijatelji in celo vzpostavite nekakšno prodajno platformo.

Kako lahko podjetje socialna omrežja izkoristi sebi v prid?

Ključna prednost socialnih omrežij je, da lahko kupce, obstoječe ali potencialne, hitro in enostavno obvestite o vseh novostih. Tudi gradnja samega odnosa in zaupanja z njimi se je s tem precej poenostavila.

S premišljeno uporabo socialnih omrežij lahko povečate prepoznavnost blagovne znamke in postanete vidnejši. Socialna omrežja lahko postanejo tudi nekakšna prodajna platforma, saj omogočajo vzpostavitev trgovine in prodajo vaših produktov/storitev. Res je, da bo upravljanje socialnih omrežij vzelo precej časa in truda, vendar še vedno manj, kot katerakoli druga aktivnost.

Kako s pomočjo rednih objav na socialnih omrežjih graditi skupnost?

Kot smo že omenili, je prednost socialnih omrežij predvsem ta, da omogočajo konsistentno komunikacijo in hitre odzive. Od podjetja se namreč pričakuje, da se odzove takoj, v nekaj urah, še boljše pa seveda v nekaj minutah. Ko nekdo zastavi vprašanje, odgovor pričakuje in zahteva nemudoma. In ga pogosto nagradi z nakupom.

Redna komunikacija na socialnih omrežjih je, poleg hitrega odziva, bistvenega pomena. Če bomo s kupci komunicirali vsake toliko, ne bomo dosegli tistega, kar želimo – da se zasidramo v njihovo zavest in smo njihova prva izbira, ko bodo potrebovali nekaj iz našega področja. Redna in usmerjena komunikacija je vsekakor ključ do uspeha, saj bomo na tak način povečali tudi doseg in engagement.

Kako pa sploh komunicirati?

Da je redna in hitra komunikacija izredno pomembna zdaj že vemo. Kako pa naj izgleda, kako se je sploh lotiti? Mi pri tem upoštevamo naslednja pravila:

  1. Komunikacija naj bo spoštljiva. Vedno, ampak res vedno, moramo biti v komunikaciji s strankami, tudi na socialnih omrežjih, spoštljivi. Upoštevamo njihova mnenja in prijazno predstavimo svoja videnja in stališča. Nikoli se ne zapletamo v prepire, tiste bolj delikatne stvari pa rešujemo v privatnih pogovorih.
  2. Komunikacija naj bo raznolika. Ko pripravljamo komunikacijski plan je dobro, da ciljno skupino poznamo do potankosti. To pomeni, da vemo kaj točno jih zanima, s čim se ukvarjajo, koliko so stari, kakšen jezik uporabljajo … Komunikacijo prilagodimo tem informacijam.
  3. Naj komunikacija ne bo zgolj prodajna! Nihče ne mara komunikacije, ki temelji samo na oglasih, prodaji, hvaljenju … Poskrbite, da bo vaša komunikacije poleg prodajne tudi informativna, izobraževalna in seveda zabavna. Vanjo vnesite nekaj iz vsakega področja in zagotavljamo vam, da vas bodo ljudje raje spremljali.

Socialna omrežja za podjetja – katero izbrati?

To je vprašanje, ki ga zelo velikokrat dobimo od svojih naročnikov. Danes obstaja res veliko socialnih omrežij, zato razumemo stisko in zmedo, ki nastane, ko se odločate, katero sploh izbrati. Pri izbiri je potrebno upoštevati slednje – kdo so vaši kupci oziroma ciljna skupina in kaj sploh želite doseči s socialnimi omrežji.

Instagram

Instagram logo

Instagram je primeren predvsem za tiste, ki svoje podjetje predstavljajo na vizualen način in je to tudi osrednji način, kako povedati zgodbo. Za ta kanal se največkrat odločajo podjetja s področja wellnessa, lepote, avtomobilizma, kulinarika, umetnosti … Zanj se pogosto odločajo tudi tisti, ki gradijo na influencer marketingu, saj je na Instagramu ogromno vplivnežev in tisti, katerim je pomembno, da stvari komunicirajo takrat, ko se dejansko zgodijo, kar pa omogočajo storyi.

Več si o oglaševanju na Instagramu lahko preberete na našem blog zapisu Instagram oglaševanje – napotki, ki jih ne smete zamuditi

Facebook

facebook logo

Facebook je v prvi vrsti namenjen gradnji in ohranjanju odnosov. In če je slednji pomemben del vaše strategije, potem je zagotovo pravilna izbira. V nasprotju z Instagramom, je pri Facebooku veliko bolj pomembna vsebina, kot vizual. Da se razumemo, slednjega nikakor ne smemo zanemariti, saj je fotografija ali video vedno tista pika na i, ki človeka pritegne ali pa odvrne.

LinkedIn

Linkedin logo

LinkedIn je poslovno socialno omrežje in če delate na področju B2B, potem je ta kanal za vas nepogrešljiv. Vse pogosteje se zanj odločajo tudi manjša podjetja, ki sicer niso tako izpostavljena in jim takšen način komunikacije daje odlično priložnost za predstavitev svojih dosežkov, znanj … In pa seveda podjetja, ki se soočajo z eksponentno rastjo in imajo veliko potrebno po novih sodelavcih.

TikTok

TikTok logo

TikTok je v tem trenutku zagotovo eno najbolj »vročih« omrežij. Njegovi uporabniki so mlajši, zato, če je takšna tudi vaša ciljna skupina, zagotovo ne boste zgrešili z njegovo uporabo. Ob tem imejte v mislih, da bodo tudi ti mladi enkrat odrasli.

Je vaša konkurenca že prisotna na socialnih omrežjih?

Če se še vedno sprašujete, ali je uporaba socialnih omrežij prava za vas, potem vam naj povemo, da vaša konkurenca to že počne in izkorišča vse potenciale, ki jih vi ne! Preden se lotite priprave strategije za socialna omrežja vam vsekakor priporočamo, da najprej naredite analizo konkurence. Tako boste ugotovili, kaj se je pri njih izkazalo kot dobro in kaj kot slabo, obenem pa boste imeli priložnost, da naredite nekaj drugačnega in izvirnega, nekaj, kar oni ne delajo. Da konkurence ne smete kopirati pa ne rabimo posebej poudarjati, kajne?

Potrebujete za vodenje socialnega omrežja strokovnjaka z dokazljivimi izkušnjami?

Socialna omrežja za podjetja oziroma upravljanje in oglaševanje na socialnih omrežjih se sliši precej enostavno, pa vendar ni. Podjetja, ki se tega lotijo sama, običajno hitro obupajo, saj je za to delo potrebnega kar nekaj znanja, idej, predvsem pa časa. Kot pa to ne bi bilo dovolj, pa se tudi pravila igre non stop spreminjajo, kar pomeni, da je ves čas potrebno biti aktiven in se izobraževati, da si lahko na tekočem. Naša ekipa strokovnjakov to zagotovo je. Če vidite potencial, pa ga ne znate ali ga nimate časa izkoristiti, potem vam lahko pri tem pomagamo tudi pri nas.

Oddajte komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen.