Agencija Adeo
Cesta k Tamu 12,
2000 Maribor
Kontakt
E: info@adeo.si
T: +386 (0) 41 368 649
Nazaj
Vplivnostni marketing

Praznični december

Drogini praznični namigi

Anina kuhinja, 220 stopinj poševno, Jernej Kitchen, Sašo Šketa in Nina Zorčič v praznični komunikacijski kampanji »Drogini praznični namigi«.

DROGA dobrote je blagovna znamka slovenskega družinskega podjetja Ahac d.o.o. Že več kot 40. ker navdušujejo svoje kupce z vložninami, namazi in prilogami, izdelanimi po tradicionalnih recepti svojih babic. Je sinonim za domačnost in tradicijo, njihovi kozarčki pa ne manjkajo na nobeni slovenski mizi.

V prazničnih dneh nam pogosto primanjkuje idej za hitre praznične jedi, ki so okusne in obenem še lepo izgledajo. Takrat si vsi zaželimo, da bi poznali recepte, ki nam pripravo jedi olajšajo. S tem namenom smo zanje ustvari kampanjo Drogini praznični namigi s peti slovenskimi vplivneži. Naloga: pripravite jed, ki bo primerna za praznična druženja, njena priprava pa vam bo vzela 30 minut ali manj!

Storitev
  • Izbor influencerjev
  • Priprava strategije in koncepta
  • Izvedba kampanje
  • Naročnik

    AHAC D.O.O.

Spletna stran naročnika

Izziv

Za reševanje praznične dileme, kako pripraviti hitre in okusne jedi za praznična druženja v manj kot 30 minutah, smo pripravili kampanjo Drogini praznični namigi. V sodelovanju s petimi slovenskimi influencerjiAnina kuhinja, 220 stopinj poševno, Jernej Kitchen, Sašo Šketa in Nina Zorčič – smo ustvarili serijo privlačnih receptov in namigov za praznično sezono. 

Kampanja je bila zasnovana tako, da natančno zadovoljujejo potrebe in pričakovanja ciljne publike blagovne znamke Droga dobrote. Z izbiro petih slovenskih influencerjev – Anina kuhinja, 220 stopinj poševno, Jernej Kitchen, in Nina Zorčič – smo zagotovili široko pokritost med različnimi demografskimi skupinami.

Vsak influencer je bil skrbno izbran glede na njegovo specifično občinstvo in vpliv na določeno ciljno skupino. Anina kuhinja in 220 stopinj poševno sta nagovorili ljubitelje in ljubiteljice kuhanja različnih starosti, Jernej Kitchen se je osredotočil na mljaše družine, Sašo Šketa je nagovoril moško publiko, medtem ko je Nina Zorčič privabila mlade in moderne posameznike.

Z izbiro različnih influencerjev smo dosegli, da je bila kampanja relevantna za širok spekter potrošnikov. Vsak influencer je pristopil k nalogi na svoj unikaten način, kar je dodatno poudarilo raznolikost izdelkov in njihovo vsestransko uporabnost v kuhinji.

S tem pristopom smo dosegli, da se je ciljna publika poistovetila z vsebinami influencerjev in se aktivno vključevala in odzivala na objave. Kaj pa rezultat? Z več kot 200 tisoč ogledov prazničnih receptov in skoraj 10 tisoč interakcijami s strani sledilcev na družbenih omrežjih influencejev, kampanja ni le zadostila pričakovanjem ciljne publike, ampak je ustvarila tudi trdno povezavo med blagovno znamko Droga dobrote in potrošniki.

Dobro ustvarjeno vsebino moramo vedno deliti! Zato smo video recepte razširili tudi na družbena omrežja DROGA dobrot. Z redno komunikacijo, ki je potekala po naprej zastavljeni komunikacijski strategiji smo dosegli vključitev ciljne publike. Kampanja Drogini praznični namigi je bila uspešen pristop k povečanju prepoznavnosti  blagovne znamke (branding) in privabljanju pozornosti v prazničnem obdobju. Vsebine so dosegle več kot 300 tisoč ljudi na Facebook-u in več kot 40 tisoč ljudi na Instagram-u.