Agencija Adeo
Cesta k Tamu 12,
2000 Maribor
Kontakt
E: info@adeo.si
T: +386 (0) 41 368 649
Nazaj
Oglaševanje

Uniforest Prodajalna

Sodelovanje

Podjetje Prodajalna Uniforest se ukvarja s prodajo gozdarskih strojev, orodij, delovne in zaščitne ter dodatne opreme za varno delo v gozdu ter urejanje okolice, kmetijske opreme in igrač. Dodatno nudijo tudi hiter in ugoden servis vseh vrst vrtnih strojev, kosilnic in motornih žag.

So eden izmed večjih ponudnikov tovrstnih izdelkov v Sloveniji. Njihova glavna cilja sta spletna in fizična prodaja.

Storitev
  • Priprava strategije oglaševanja.
  • Vzpostavitev Meta kataloga.
  • Meta oglaševanje.
  • Naročnik

    Uniforest

Spletna stran naročnika

Marketinški izziv

Meta oglaševanje

Naš cilj je bil predvsem povečanje prodaje na spletu, hkrati pa povečanje prepoznavnosti podjetja. Pred začetkom sodelovanja podjetje še ni imelo izkušenj z Meta oglaševanjem.

Pri tem je bil največji izziv ta, da prodajni program vključuje tudi dražje izdelke – npr. motorne žage in gozdarske stroje, ki se na spletu običajno prodajajo težje, saj se kupci pred nakupom raje posvetujejo in si izdelek prek nakupom ogledajo v živo. Pripravili smo jesensko akcijo, v katero so bili vključeni različni izdelki za delo v gozdu.

Uspelo nam je! Rezultati dobro in skrbno premišljene strategije so se pokazali zelo hitro. Povečala se je prodaja na spletu, pa tudi v poslovalnicah, prav tako tudi zanimanje za izdelke naročnika. Kljub začetnim dvomom, smo opazili, da je tudi takšne produkte mogoče prodati preko spleta.

Rezultati so bili zelo dobri, akcija je skupno trajala malo več kot mesec dni, ROAS pa je znašal kar 6,88.

Google oglaševanje
 

Potrebna je bila temeljita analiza spletne strani in ciljne skupine, da bi razumeli potrebe in zahteve kupcev, ki se odločijo za nakup npr. vrtne kosilnice, robotske kosilnice in motorne žage, preko spleta.

Uspešne rezultate Google oglaševanja smo uspeli doseči tako, da smo…:

  • pregledali in optimizirali spletno trgovino tako, da je enostavnejša za uporabo
  • analizirali in targetirali zelo ozke ciljne skupine
  • identificirali ključne izdelke spletne prodaje, ki predstavljajo temelj ponudbe
  • skrbno načrtovali akcijske ponudbe glede na sezonske trende
  • uporabili različne tipe oglasov (search, performance max, display, itn.)

S takšnim pristopom smo podjetju uspeli zagotoviti rekordne prihodke spletne prodaje in donosnost naložbe (ROI) ob enakem oglaševalskem znesku kot poprej.

V podporo spletni prodaji smo targetirali tudi storitve, ki jih v Uniforest prodajalni nudijo. Izkazalo se je, da se je posredno in neposredno povečala prodaja tudi fizično v trgovinah, hkrati pa se je znatno povečalo tudi število prijav na servis.

Rezultati Google Ads oglaševanja na 6 mesečni ravni:

  • Povečanje prodaje: +300%
  • Povečanje konverzij (klic, email, servis): +2,5x
  • ROI: +6,7x

zagotavljamo zdravo donosnost spletne trgovine, ki s skrbno načrtovanimi akcijami pomembno vplivajo na povečanje spletne prodaje.

Izzivi za prihodnost

Izjemno pozitivne rezultate Google oglaševanja prenesti tudi na SEO optimizacijo spletne trgovine ter še izboljšati uporabniško izkušnjo vseh obiskovalcev, da bo nakup še preprostejši in varnejši