Agencija Adeo
Cesta k Tamu 12,
2000 Maribor
Kontakt
E: info@adeo.si
T: +386 (0) 41 368 649
Nazaj
Google oglaševanje Grafično oblikovanje

Uniforest

Uniforest Prodajalna – Študija primera

Uniforest Prodajalna s široko paleto izdelkov in strokovnim svetovanjem zadovoljuje potrebe strank v gozdarski in kmetijski industriji. Poleg inovativnih in visokokakovostnih gozdarskih strojev Uniforest zajema tudi vse ostalo orodje, zaščitno in dodatno opremo za varno delo v gozdu in urejanje okolice.

Na nas so se obrnili za pripravo praznične kampanje, v kateri so želeli, poleg izbranih izdelkov za gozd in urejanje okolice, spodbuditi še prodajo otroških igrač Husqvarna in Bruder v prazničnem decembru.

Cilj: oglaševanje akcijske ponudbe
Slogan kampanje:
igrače, ki združujejo – darila, ki povezujejo

Storitev
  • Priprava koncepta kampanje
  • Izvedba kampanje
  • Meta oglaševanje
  • Google oglaševanje
  • Grafično oblikovanje
  • Copywriting
  • Naročnik

    Prodajalna Uniforest

Spletna stran naročnika

Marketinški izziv

Izziv kampanje je bil, kako v združeni komunikaciji nagovarjati dve različni ciljni skupini. Kako v eni kampanji nagovarjati tiste, ki iščejo gozdarsko opremo in tiste, ki iščejo igrače za otroke?

To nam je uspelo pod skupnim sloganom »Igrače, ki združujejo – darila, ki povezujejo.« Ključna ideja je bila povezati generacije skozi skupne interese. Zakaj ne bi poleg gozdarske motorne žage 550xp za očeta, svojo pomanjšano verzijo motorne žage 550xp dobil še otrok

Enak izdelek, prilagojen generaciji. V prazničnem času smo tako pod enim sloganom združili posebno ponudbo igrač za najmlajše in »igrač« za velike.

Glavni digitalni kanali kampanje so zajemali spletno stran, Google oglaševanje in Meta oglaševanje. Na spletni strani smo poskrbeli za pravilno umestitev ključnih besed v opis kategorije in pod opis posameznih izdelkov, vključenih v akcijsko ponudbo kampanje.

V celoti smo prevzeli oblikovanje kreativ. Poleg oblikovanja vizualov za omenjene digitalne kanale, smo pripravili še pasice za izbrane medijske portale, jumbo plakate, plakate za avtobusne postaje in fizično trgovino ter oglase za tiskane revije.

S povezano prisotnostjo na on-line in off-line kanalih, budnim spremljanjem kampanj in njihovo nenehno optimizacijo smo osvojili zadan cilj! Praznično kampanjo smo pod enotnim sloganom uspeli prikazati dvema, na videz nezdružljivima ciljnima skupinama.

Uspeh kampanje se je kazal v povečani prodaji obeh produktnih skupin. V času akcije se je spletna prodaja dvignila za kar 26 %, odlične odzive o prodaji pa smo dobili tudi iz njihove fizične trgovine.