Agencija Adeo
Cesta k Tamu 12,
2000 Maribor
Kontakt
E: info@adeo.si
T: +386 (0) 41 368 649
Nazaj
Google oglaševanje Grafično oblikovanje

Gruppe Hanus

Gruppe Hanus
Študija primera

Gruppe Hanus je krovno podjetje istoimenskega avstrijskega podjetja in slovenske podružnice Hanus d.o.o. Podjetje se lahko pohvali z razvojem, proizvodnjo in montažo visokokakovostnih garažnih vrat. Posebno prednost jim daje dejstvo, da so specializirani zgolj za garažna vrata, zato so vsi njihovi resursi usmerjeni v razvoj le-teh.

V Sloveniji smo dosegali zavidanja vredne rezultate, zato so se na nas obrnili še pri osvajanju avstrijskega trga. Želja naročnika je bila, da avstrijski javnosti približamo ponudbo njihovih »paradnih« produktnih skupin. Naš cilj: dvig povpraševanj.

Cilj: dvig povpraševanja na avstrijskem trgu
Primer dobre prakse: Prodajne kampanje za dvig povpraševanja na tujem trgu

Storitve
  • Priprava koncepta kampanje
  • Izvedba kampanje
  • Nastop na družbenih omrežjih
  • Meta oglaševanje
  • Google oglaševanje
  • Grafično oblikovanje
  • Copywriting
  • Medijski zakup
  • Naročnik

    Gruppe Hanus Avstrija

Marketinški izziv

Največji izziv je osvajanje tujega trga. Dela smo se morali lotiti premišljeno in začeli smo pri analizi ključnih besed v vseh pogovornih variacijah avstrijskega jezika.

Nato smo preverili prednosti podjetja Gruppe Hanus in hitro ugotovili, da izdelava garažnih vrat po meri in velike možnosti personalizacije pomenita visoko dodano vrednost tako za slovenske kot avstrijske kupce. Nezanemarljiva pa je tudi enostavna pot od povpraševanja do montaže garažnih vrat pri naročniku.

Delo je zahtevalo tesno sodelovanje zaposlenih v podjetju Gruppe Hanus, prevajalca in posameznih oddelkov Adeo ekipe. V pol leta smo pripravi dve večji kampanji, v kateri smo vključili raznolike digitalne kanale. Komunikacijo smo vodili na spletni strani in social kanalih naročnika ter vključili Google Ads oglaševanje in enega izmed močnejših »mainstream« spletnih portalov v Avstriji za katerega smo spisali članek.

Rezultati so bili več kot spodbudni. Že prva kampanja za rolo garažna vrata, ki smo jo peljali pod sloganom Doživite »odrolano« garažno izkušnjo, je pokazala, da smo na pravi poti. Po koncu druge kampanje, tokrat za sekcijska garažna vrata – »Preprosto do varnih in udobnih garažnih vrat, po vaših zahtevah«, je bila rast očitna.

Vmes smo skrbeli za celotno komunikacijo na družbenih omrežjih in nenehno prilagajali splošne in akcijske kampanje na Google Ads. Od prvega tedna prve kampanje do zadnjega tedna druge kampanje, so se tedenske konverzije dvignile za več kot 100 %.