Naročnik nam je zadal težka, a ne nemogoča izziva. »Kako Drogino ozimnico predstaviti generacijsko različnim skupinam potrošnikov in prikazati vsestransko uporabnost njenih produktov? Ob tem pa pri potrošnikih vzbuditi čustva domačnosti, topline in modernosti?«.
Eden ni nobeden pravijo, zato je drug del naloge od nas zahteval nekaj iznajdljivosti. Spraševali smo se kako razširiti produktni video Ozimnica med čim večje število uporabnikov družbenih omrežij. Odgovor na oba izziva so bili influencerji!
Zavihali smo rokave, prečesali svet slovenskih influencerjev in začrtali natančno strategijo. Izbrali smo tri slovenske influencerje, ki generacijsko pokrivajo različne skupine potrošnikov – od najstniških, do družin in parov, ki živijo hitro življenje, pa vse do starejših, ki spremljajo svoje idole na družbenih omrežjih.
Edina prava izbira so bili: Jernej Kitchen, Štefkine dobrote in Tik tok mojster Vixa.
Izbrani vplivneži so za kampanjo Drogina ozimnica pripravili serije kratkih video receptov, ki so jih delili s svojimi sledilci na različnih družbenih omrežjih, kamor je bila kampanja ciljno usmerjena.
Hkrati pa so z objavami na svojih profilih obveščali o produktnem videu z nagradno igro in pozivali sledilce k sodelovanju. Dosegli smo zavidanja vredne rezultate, saj so se objave vplivnežev prikazale skoraj 5 MIO uporabnikov družbenih omrežji. Produktni video z nagradno igro pa se je prikazal okoli 130.000 uporabnikom.
Ker pa je dobro pripravljena vsebina kraljica, jo je vredno deliti in reciklirati na mnogo različnih načinov. Kratke video recepte smo razširili tudi na družabna omrežja DROGA dobrote.
Komunikacija je potekala redno in po vnaprej zastavljenem komunikacijskem načrtu. Z natančno zastavljeno strategijo smo dosegli več kot izjemne rezultate.