Ljudem smo želeli približati slušne aparate in jih ozavestiti o pomembnosti dobrega sluha za srečno in kakovostno življenje na socialnih omrežjih.
Čeprav je tehnologija na področju slušnih aparatov v zadnjih letih močno napredovala, še vedno obstajajo različni predsodki o njih. Izziv nam je predstavljalo to, da se veliko ljudi se ne zaveda, da je njihov sluh oslabljen ali pa slušnega aparata preprosto ne želi nositi.
S pomočjo komunikacije na družbenih omrežjih Facebook in Instagram smo ljudem približali slušne aparate in jih spodbudili k temu, da v primeru težav s sluhom najdejo pomoč in izboljšajo kakovost življenja. Prav tako smo se želeli otresti vseh predsodkov o slušnih aparatih in ljudeh z oslabljenim sluhom.
Želeli smo doseči, da se ljudje s slušnim aparatom ne bi sramovali aparata in bi ga nosili z veseljem. Želeli smo tudi, da se ljudje začnejo zavedati, da so ljudje s slušnim aparatom tako kot ostali, povsem običajni ljudje.
Skrbno načrtovana strategija in kombinacija zabavnih, izobraževalnih in prodajnih objav je prinesla odlične rezultate, objave, ki smo jih pripravili na socialnih omrežjih Meta, so bile zelo pozitivno sprejete. Spreminjati pa se je začel tudi odnos do oslabljenega sluha in slušnih aparatov.
Drugi cilj je bil, da ljudem približamo vizijo podjetja, ki želi s slušnimi aparati izboljšati sluh ljudi in s tem kakovost življenja. Težave z oslabljenim sluhom so prisotne med vsemi generacijami, vendar še vedno velja, da je večina ljudi starejših od 45 let. Eden izmed naših izzivov je bil tudi, kako doseči mlajšo generacijo, ki bi lahko podjetje Neuroth in njihove rešitve na področju sluha priporočala svojim staršem in starim staršem.
Odločili smo se, da komunikacijo razširimo še na Instagram, saj je na njem v večjem deležu kot na Facebooku prisotna mlajša generacija. Vzpostavili smo nov profil in skrbno začrtali strategijo, ki ji sledimo. Rezultati so se izboljšali, dosegli smo odlične rezultate na področju vseh metrik (prikazi, doseg, kliki, engagement) in povečali zanimanje za storitve podjetja.
Neuroth je celovito prenovil spletno stran, katera pa je beležila slabše rezultate kot bi si jih želeli. Zato smo se v Adeo odločili zasnovati strategijo, kako izboljšati organske pozicije in vidnost spletne strani v iskalniku Google. Proces SEO optimizacije je torej zajemal naslednje korake:
- pregled, analiza in izbor najboljših ključnih besed
- optimizacija in dopolnitev besedila na spletnih straneh
- optimalna postavitev CTA-jev
- vsebinski predlog novih vsebin za spletno stran (članki, adaptacija vsebine,…)
- optimizacija slikovnega materiala
S takšnim celovitim pristopom smo novi spletni strani Neuroth povrnili visoke organske pozicije.
Npr. za eno izmed glavnih ključnih besed »slušni aparati« (info o keywordu – januar 2024: 1.300 mesečnih iskanj, težavnost = 55/100, konkurenca = srednja) je spletna stran trenutno pozicionirana na 3 mestu, kljub temu, da je bila v celoti preurejena.
Izzivi za prihodnost
Vsebinsko načrtovati najbolj uporabne ključne besede, ki so relevantne za njihove izdelke in storitve, hkrati pa izboljšati in poenostaviti uporabniško izkušnjo za vsakogar, ki obišče novo spletno stran.